sâmbătă, 7 iulie 2012

Lotiunea tonica - un must pentru un ten curat

Lotiunea tonica este un pas foarte important pentru a-mi mentine tenul curat, alaturi de sapunul Dove pentru curatare si crema de fata (de care am vorbit intr-o postare anteriora).
Folosesc, cu precadere, doua lotiuni tonice: Lotiunea tonica hidratanta de la Gerovital cu floare de colt si Lotiunea pentru fata cu aloe vera Lara Super de la Farmec.
Lotiunea tonica hidratanta de la Gerovital cu floare de colt




Nu contine alcool si are principii active naturale pentru ingrijirea pielii. Demachiaza, desavarseste, purifica, tonifica si reda tenului prospetimea si vitalitatea. Dupa aplicarea acestei lotiuni imi simt tenul tonifiat si hidratat, frumos improspatat (miroase foarte bine). Chiar imi place lotiunea asta tonica
Costa in jur de  12 lei.


Lotiunea pentru fata cu aloe vera Lara Super de la Farmec


Este o lotiune hidro-alcoolica cu efect tonifiant si astringent. Tenul meu simte prezenta alcoolului din aceasta lotiune, dar, avand un ten mixt, efectul este cel de dorit. In schimb, nu recomand aceasta lotiune persoanelor cu tenul uscat.
Efectul revigorant este dat de pezenta aloei vera. Si aceasta lotiune tonica imi place, fiind perfecta pentru zilele in care tenul meu o ia razna si se umple de acnee si pete.
Costa in jur de 6 lei.

Alte lotiuni bune:

Vichy Normadem Lotiune tonica astringenta

Lotiune tonica Bioten

Lotiune tonica Aslavital








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu