miercuri, 6 iunie 2012

Spray-uri de corp de la Avon - ideale pentru vara

Vara, in timpul zilei, nu-mi prea place sa folosesc ape de parfum sau de toaleta, prefer sa le folosesc seara, dupa ce se mai racoreste. Folosesc, din abundenta, spray-urile de corp care hidrateaza si racoresc in acelasi timp, ca si spray-urile cu apa termala pentru ten care sunt un must pe timpul verii.
Imi plac spray-urile de la Avon pentru ca, intr-adevar ma ajuta sa ma racoresc in zilele toride de vara si au si un miros discret care persista de-a lungul zilei. Preferatele mele:

Spray de corp Miami Party




Chiar mi-as dori sa fiu in Miami acum (e super tare, dupa spusele soru-mii). Este un spray floral-fructat cu note principale de citrice, ciclama si ambra.

Spray de corp cu extract de violeta si lychee





Lychee este un fruct care provine din sudul Chinei si mai este cunoscut sub numele de aluna chinezeasca, pruna lychee sau fructul iubirii. Suna interesant, nu? Si in combinatie cu violeta...

Spray de corp cu lapte si miere - preferatul meu



Spray de corp cu flori de cires



Spray de corp cu rodie si mango



Spray de corp cu pepene rosu

Te racoresti doar la gandul unei felii de pepene rosu rece si zemos:)

Spray de corp cu trandafiri si piersici

Spray de corp cu cocos si citronela


Citronela este o planta ierboasa originara din Asia. Se foloseste uleiul volatil de citronela care intra in compozitiile de parfumuri citrice, ierboase, lemnoase si florale si in compozitia unor formule cu actiune repelenta impotriva tantarilor (si mai bine:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu