marți, 12 iunie 2012

Crema antiacneica Eritroacnol

Recunosc ca am o piele dificila. Desi vara este anotimpul meu preferat, se pare ca pielea mea nu este de aceeasi parere si se ˝incapataneaza˝ sa o arate la toata lumea, spre disperarea mea. Noroc cu stiinta si tehnologia moderna...
Dintre atatea creme si lotiuni scumpe sau mai putin scumpe, de firma sau nu, pentru mine functioneaza foarte bine produsele romanesti (vorba lu' frate-mio, sa mai incurajam si productia autohtona).
Asadar, pentru inestetica acnee de pe piept, umeri si spate folosesc  crema antiacneica Eritroacnol.



Mi-a fost prescrisa de medicul de familie, dar se poate cumpara de la farmacie si fara prescriptie medicala. Costa in jur de 7.5 lei flaconul, se aplica de 2 ori pe zi pe pielea curata, iar numai dupa cateva zile de tratament se poate observa o usoara ameliorare a acneei. Contine tinctura de echinacea si extract de galbenele care au actiune antiacneica, antibacteriana, virostatica, cicatrizanta si antiinflamatoare.
Pentru mine este un  produs-minune, mi-a imbunatatit foarte mult aspectul pielii, si asta dupa ce inainte am apelat la alte tratamente costisitoare si cu efecte adverse sau secundare asupra organismului meu. Dar asta nu inseamna ca functioneaza la fel pentru toata lumea. Este bine sa consultati medicul de familie sau medicul dermatolog inainte de a incepe aplicarea Eritroacnolului pe pielea afectata de acnee.
Bafta!


3 comentarii:

  1. astazi mi-am cumparat si eu crema aceasta.Astept sa vad ce efecte o sa aiba.Marea mea problema-zona T,care in ultimul timp se umple de cosuri...mai ales in jurul gurii.Sper sa ajute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi spui rezultatul, draga mea. Iti recomand si crema matifianta de la Farmec (o alta minune pt mine). Te pup!

      Ștergere
  2. Am incercat si eu acum o doua luni aceasta crema si nu m-a ajutat deloc:( am folosit si eu diferite creme dermatologice dar nu am ajuns la un rezultat favorabil..am facut chiar si o postare pe blogul meu despre toate cremele incercate .Te pup si iti multumim pt postare

    RăspundețiȘtergere